loading
 
OPC oddelek znamke Opel nam je skozi leta postregel s številnimi adrenalinsko začinjenimi stvaritvami, ena izmed najbolj napiljenih in zlobnih pa je prav Astra OPC generacije J. V dizajnerskem smislu  je na najnovejši Opel Astri OPC  izjemno težko najti neprivlačne kote, ta jekleni konjiček izgleda naravnost izjemno iz vsakega pogleda. Dodatno mero agresivnosti in zapeljivosti pa zagotavlja tudi izstopajoča metalik modra barva, ki poskrbi, da bo Opel Astra OPC opažena na prav vsakem koraku. Opel Astra OPC je v primerjavi z običajno različico prejela na novo oblikovane sprednje in zadnje odbijače, stranske pragove ter strešni spojler, opazimo pa tudi izrazit zadnji difuzor z dvojnima zaključkoma izpušne cevi. 
 

 

Ena izmed najboljših stvari Opel Astre OPC pa je zagotovo tudi prav zverinski štirivaljni 2-litrski turbo motor, iz katerega so inženirji uspeli razviti 280 konjskih moči. Opel Astra OPC je s pospeškom do stotice v 5.9 sekunde hitrejša od večine svojih konkurentov. Pri znamki Opel močno izpostavljajo dejstvo, da je bil velik del podvozja narejen na zloglasnem Nordschleifeu in ga je nadziral 24-urni zmagovalec dirke Le Mans Jo Winkelhock, ki je ob uradni predstavitvi tega modela dejal: “Oblikovali smo odličen paket, ki bo prepričal tudi najbolj izkušene in navdušene voznike – in ne samo na Nürburgringu! ”

 

 

Vizualno je avto precej agresivnejši od običajne Astre GTC, ta razlika pa še zdaleč ni edina. Opremljena je namreč z mehansko zaporo diferenciala, Brembo zavorami, utrjenim športnim vzmetenjem in seveda popolnoma prilagodljivim sistemom FlexRide, ki ima tri nastavitve: Normal, Sport in najbolj agresivno OPC, pri čemer slednja obljublja bolj usmerjene stopnje blaženja, plina in krmiljenje.

 

 

Med okušanjem Astrinih zmogljivosti pa voznika objemajo naravnost čudoviti športni sedeži, ki predstavljajo zgolj še en indikator, da sedite v zares posebni Astri.  Notranjost je dobila nekaj čudovitih sedežev športnega vedra z vtisnjenimi logotipi na hrbtu, športnim volanom z ravnim dnom in debelim robom ter nadgrajenimi ploščami instrumentov. Tukaj je tudi mehanska zapora diferenciala in natančen šest-stopenjski ročni menjalnik, ki vam bo pognal kri v žile.

Astra OPC generacije J je na tem svetu že kar nekaj let in novejši model Astre žal ni na voljo v  športni različici OPC. Mogoče nas pa Opel kdaj preseneti z novo Opel Astro OPC, kdo ve.

 

 
 
 
Na vrh