loading

Pokukali smo v pisarno lastnika Avtohiše Zalar, Cirila Zalarja. Glede na dejstvo, da Avtohiša Zalar letos ponosno obeležuje 20-letnico obstoja smo mu postavili nekaj vprašanj. Povedal nam je nekaj o zgodovini podjetja. Poleg tega, da Ciril Zalar opravlja delo vodje, ga srečate na vseh nivojih dela, pri prodaji in zahtevnih popravilih v delavnicah, cenitvah škod ter seveda tudi pri administrativnem delu.

Preberite tudi prispevek o odličnem nakupu rabljenega vozila!


Avtohiša Zalar letos ponosno praznuje 20 let obstoja. V teh letih ste ustvarili veliko, ampak na kaj ste v vseh teh letih najbolj ponosni? Tako je, letos praznujemo 20-letnico obstoja Avtohiše Zalar. Avtosalon v taki obliki, ki ga poznate danes se je razvil iz male delavnice, ki je nastala v garaži stanovanjske hiše. Po vseh letih smo postali strokovno zelo močna avtohiša z indidivudalno obravnavo naših strank. To je tudi naše vodilo. Zato tudi naš slogan pravi: Avtohiša Zalar – najboljša pot do odličnega avta. Pa naj bo, ko ga kupite, ali pa vzdržujete oziroma popravljate. 



Kako se je Avtohiša Zalar razvila in zakaj ste se odločili ravno za znamko Opel? V čem se Avtohiša Zalar loči od drugih podjetij, ki prav tako delajo z znamko Opel? V času razvoja podjetja iz garažne delavnice v salon in pooblaščeni servis znamke Opel je bilo obdobje iskanja možnosti. Imel sem močno željo po pridobitvi pooblaščene znamke nemškega proizvajalca vozil. Posledično sem dobil nekaj ponudb vzhodnjaških znamk vozil, vendar se za njih nisem odločil. Kar nekaj napora je bilo vloženega v pridobitev znamke Opel. Ob podpisu pogodbe pa smo morali izpolniti kar nekaj pogojev. Ena izmed večjih zahtev je bila, da smo morali v pol leta zgraditi infrastrukturo po standardih Opla. V nasprotnem primeru bi bila pogodba nična. Ogromna naloga je bila izvedena pravočasno in posledično smo ponosno začeli z znamko Opel.

Avtohiša Zalar je družinsko podjetje. Kdo je bil glavni povod in kakšni so bili vaši začetki? V najinih skupnih začetkih s soprogo sva soglašala, da si želiva pooblaščeni servis. Oba sva imela veliko veselje do dela z vozili, zato je bil najin povod relativno naraven. Oba sva si močno želela tega cilja. Napela sva vse moči, da sva to uspela realizirati. Avtohiša Zalar je družinsko podjetje. Imamo pa še dva sodelavca, ki nista v sorodu z ostalimi, pa je njuno delo resnično pripadno in na to sem zelo ponosen.



Kaj pravite na konkurenco v prodaji rabljenih oziroma novih vozil? Kako bi se uvrstili po uspešnosti in kaj je za vas najbolj pomembno v poslu? Kaj je razlog za vašo uspešnost? Konkurence pri prodaji rabljenih vozil se ne bojimo, saj trdno stojimo za svojimi vozili. Za naša prodana vozila za razliko od ostalih trgovcev, strankam dajemo našo garancijo in sami popravimo vozilo na svoje stroške, v kolikor pride do ugotovljene napake po nakupu. Prepričan sem, da je za našo uspešnost zaslužena povezanost servisa in prodaje. Nemalokrat strankam razložimo, pokažemo, kako stvari delujejo, da razumejo delovanje vozila in obenem tudi naš pristop k popravilu. Tako imamo zaupanje strank za vedno nove nakupe vozil, kot tudi skrb za vozilo po prodaji. Imamo stranko, fizično osebo, ki je pri nas kupila že sedmo vozilo in takšni dosežki štejejo in nam pokažejo, da je naša pot prava. 

Ali gospodarska rast pozitivno vpliva na prodajo vozil? Katerih vozil se proda več in zakaj je temu tako? Trend prodaje že zadnjih 10 let narekuje več prodaje rabljenih vozil. Vozila so primerna za različne finančne zmožnosti kupcev. V zadnjih letih so se kupcem rabljenih vozil močno prilagodili finančni produkti. Tudi zaradi tega si upam trditi, da uspešnost prodaje rabljenih vozil vztraja.Na kratko opišite vaš načrt razvoja v prihodnosti. Katera so vaša načela pri delu? V zgodovini mojega dela je bilo kar nekaj okvar. Veliko takih, ki jih drugje niso uspeli rešiti. Mnogokrat smo imeli veliko dela zaradi neznanja nestrokovnih oseb, ki so posegala v vozilo. Nikoli se mi ni zgodilo, da ne bi rešil okvare. Seveda za mano stojijo sodelavci, ki so mi v veliko podporo, skupaj tvorimo uspešen servis.

Na kratko opišite vaš načrt razvoja v prihodnosti. Katera so vaša načela pri delu? V zgodovini mojega dela je bilo kar nekaj okvar. Veliko takih, ki jih drugje niso uspeli rešiti. Mnogokrat smo imeli veliko dela zaradi neznanja nestrokovnih oseb, ki so posegala v vozilo. Nikoli se mi ni zgodilo, da ne bi rešil okvare. Seveda za mano stojijo sodelavci, ki so mi v veliko podporo, skupaj tvorimo uspešen servis.


Na vrh